Головна » 2010»Січень»17 » Хто в школі очолює процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?
Хто в школі очолює процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?
19:11
Хто в школі очолює процес впровадження інновацій
(на прикладі Net Школа Україна)?
Безперечно, процес впровадження будь-яких інновацій в школі несе на собі директор.
Тобто директор є топ менеджером процесу впровадження.
Сам процес впровадження інновацій представляє собою проект. Отже, директор - топ менеджер проектів.
Якість управління проектами
(це доведений факт) та отримання результату, і особливо в такій
технологічній сфері, як інформаційне середовище навчального закладу,
залежить лише від двох основних чинників:
1. Технічне володіння топ-менеджером предметом впровадження (Net Школа Україна)
Не просто мати уявлення (а як часто буває в нас - директор не має і уявлення),
не просто мати людину, яка розбирається (а часто людина просто має уявлення). А володіння!
2. Досконале володіння технікою управління проектами (Progect Management)
Як правило, при рішенні про впровадження системи Net Школа Україна, директор не має ані першого, ані другого. Є тільки досвід впровадження якихось інновацій, і те з перемінним успіхом, частіше із втратою до 90% змісту самих інновацій та сильним затягуванням самого процесу впровадження.
Така, нажаль, статистика впровадження інновацій в навчальний процес.
Причина є в неволодінні продметом впровадження та не володіння знаннями та навичками управління проектами.
Отже, виходить, директор школи - не є ідеальною кандидатурою для того, щоб очолити процес впровадження?
Виходить так.
Практика - критерій істини. Є дуже позитивні приклади вдалого впровадження системи Net Школа
Україна із підключенням всіх можливостей системи. Але це, скоріш,
виключення. Бо загальна статистика не є втішною.
Мабудь, автор статті знайомий з багатьма директорами, якщо він робить такі невтішні висновки. Може і так: не завжди директор ідеальна кандидатура для того, щоб очолити процес впровадження проектів, але, головне, щоб було бажання вчитися. Як правило частіше таке бажання є у молодих за віком директорів.
Процес впровадження будь-яких інновацій в школі несе на собі директор, але питання в тому чи хоче цого директор, вчителі, учні, батьки. Виникає питання середнього віку директорів, вчителів і їх бажання змін.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]