Але саме таку мені порадив зробити мій коуч (тренер по-нашому)
Це сталося, коли я поскаржилася на невистачання часу.
Ні, не невистачання. Хронічну відсутність.
Мені здавалося, що чим більше я намагаюся упорядкувати свою роботу - часу становиться все менше. Вам це знайомо?
Тоді мені порадили зробити перерву у звітах на місяць, зайнятися вивченням Тайм Менеджменту та зробити аналіз.
Аналіз: 1. Своїх мотивів діяльності 2. Своїх цілей діяльності (заради чого все це?) 3. Своїх факторів, які працюють на мене та які не працюють на мене 4. Своїх якорів (мотиваторів) та своїх психологічних перешкод.
Для цього я прочитала за цей час та переглянула: 1. всього Архангельського (Г.Архангельський - визнаний експерт по Тайм Менеджменту), 2. тепер опановую Джулію Моргенстерн - класичну авторку по Тайм Менеджменту.
Джулія мені більше підходить: менше води, менше емоцій (не дивлячись на те, що жінка) та й рекомендації більше конкретні. Навіть розроблені анкети.
Як закінчу самоаналіз по Джуліним рекомендаціям - напишу відгук та викладу першу книжку. Однак, я почала з її другої книжки, бо першу дістала не відразу, та ще в перекладі - було попотіти (сподіваюся, що "від переміни місць доданків результат не зміниться)
Одну з головних причин свого власного невистачання часу я знайшла - це неправильна оцінка часу при планування конкретних справ. Завжди здається, що на виконання справи потрібно менше часу, ніж витрачається насправді.
Залучила до планування та контролю часу Outlook по рекомендаціях Г.Архангельського. Продвинулася відразу на 100 кроків!
Все ж не перестаю вражатися, що комп'ютер майстерно "причесує" та впорядковує і думки і дії.