Головна » 2010»Січень»12 » Ефективність (результативність) проти ефектності-1. Особиста
12 Січн 2010 Ефективність (результативність) проти ефектності-1. Особиста
14:13
Ефективність (результативність) проти ефектності 1 Особиста
Власна ефективність мається на увазі.
Якщо подивитися на свою особисту ефективність, то чим її можна виміряти? Звісно, результатами, які за час роботи були зроблені.
Причому цей результат треба перевірити, ну або виміряти щогодинно.
Виміром власної результативності (ефективності) буде не те, скільки я встиг поробити, скільки втоми заробив чи скільки рухів здійснив.
Виміром власної ефективності буде кількість закінчених задач, які за цей час були виконані повністю.
Для того, щоб її виміряти, треба:
1. мати перелік цих задач (максимально подрібнених) в плані на кожен день.
2. зробити хронометраж витрат часу
3. довести до звички перевіряти ввечері виконання плану на день та складання позадачного плану на день наступний
Все, що людиною робиться не на виконання конкретних задач, не на досягнення їх в кінці дня, є простою ефектністю.
Важко сказати, що робить ефективна людина. Працює із повним зануренням в роботу. Але точно можна сказати, чого вона не робить: не сидить в робочий час в Однокласниках, не теревенять по телефону коли б він не задзвонив, не зависають в курилках та на кухні з кавою, не витрачають час на пусті балачки із знайомим, що випадково зустрівся...
Це роблять ефектні люди, які тільки створюють вигляд напруженої роботи.
Почему-то ефективность в образовании (управленческая деятельность) стала измеряться количеством созданных бумаг: масса информации, отчетов, анализов, причем нужно эти сдать ежемесячно до 20 числа, те поквартально до 15 -го и т.д. Мы стараемся не упустить, не просрочить совершенно порой не нужную бумагу, которую срочно надо подать, а обнаруживается со временем, её никто не читал, в лучшем случае пойдет на черновик для принтера. За этой бумажной волокитой перестаем видеть детей, ради чего и работают школы разных уровней. О какой может идти результативности в тех сельских школах, где директор выполняет обязанности и завхоза, и библиотекаря, и завуча, и работника по обслуживанию помещения, и деловода? И это при том, что она имеет зарплату ниже рядового учителя, выполняя обязанности нескольких штатных единиц, не получая доплаты никакой. У нас была областная проверка, ей просто пожали руку и поехали, не став смотреть папки.
Хочеться бути ефективною,реалізованою. А який ефект справлятиме на інших моя присутність- справа не моя. Ефектність для мене не дуже позитивне явище, це щось штучне,неприродне.
у жовтні спробувала зробити хронометраж витрат свого часу протягом дня... результати дали поштовх до більш ретельного планування і обов'язково не менше години в день так і планую на "Незаплановані" бесіди з незразковими в поведінці учнями та батьками та відвідувачами з організацій-партнерів , термінові звіти тощо та пй росто нехай би було трохи резервного часу... на жаль щодного разу цей час не залишився вільним... якась я поки що неідеальна планувальниця..
Перше: погоджуюсь, конкурси повинні бути, і бути цікавими (але ж не примусовими), до душі вчителю, щоб він міг розкрити свої можливості, показати себе як особистість. Я вчитель української мови. У минулому році дирекція школи поставила мене перед фактом про участь у конкурсі "Учитель року - 2009" (так би мовити, підійшла моя черга). Участь у конкурсі я брала, самодостатньо відчуваю себе на сцені, перед аудиторією. Хотілося б, щоб якесь було заохочення і з боку дирекції, і з боку відділу освіти (хоча обіцянки були). Та, на жаль, ні матеріального, ні морального заохочення не було, а це у певній мірі притуплює інтерес до участі у конкурсах; адже працювати постійно на одному інтузіазмі...
Відповідь: Конкурс "Вчитель року" взагалі найкорумпований з усіх можливих педагогічних конкурсів. А відмовитися не можна було? Там же заздалегідь всі переможці "призначені"
Планування -незамінна річ в управлінні навчальним закладом. І не можна не погодитись з тим, що хронометраж необхідний. Він дисциплінує, структурує і допомагає виконати заплановані завдання. Те, що це не завжди вдається - ну, ось, наприклад, річний план школи у цьому навчальному році потребує суттєвої корекції. Хто міг передбачити на початку навчального року, що державна підсумкова атестація буде в травні? і випускний - в травні? і карантин із п'яти навчальних місяців два повністю видалить? Я вже не кажу про ті ініціативи, які постійно народжують не тільки офіційні органи, а і громадські утворення різних рівнів. Тому третина робочого часу часто йде на виконання оперативних справ. Далі. Школа - це така жива структура, в якій постійно щось відбувається і трапляється. І це щось вимагає до себе уваги. Це ще шматок часу. Решта часу - це виконання запланованого. Тому, я думаю, готовність до змін, вміння працювати в ситуації, що постійно змінюється і адаптувати робочі плани до цих змін може бути запорукою нормальної роботи.
Я уже писала о планировании. И теперь хочеться сказать и об эффективности... Как хотельсь-бы выполнять работу по составленному плану, чтобы все до мелочи по плану. Но нет, вот они задания срочные. То для Министерства - потому что общий отдел задержал, то для облгосадминистрации - потому что кому-то важнее, то для начальника управления - потому что и ему важнее. Вот он эффект... Вот он хронометраж...
Відповідь: Це відбувається постійно. такі моменти є в кожній професії, тут освітяни не виключення. Для забезпечення таких випадків необхідне резервування часу на кожен день. Та обов'язково продумати заміну на випадок того. що такої ситуації не виникне і буде час на якісь інші справи. Тоді можна хронометрувати. І аналізувати.
ефективна людина не робить:.. не витрачають час на пусті балачки із знайомим, що випадково зустрівся... В школе не всегда получается работать по заведомо написанному плану. Иногда все летит в "трын-тарара" из-за неожиданно пришедшего родителя (хотя их просят не приходить без предварительного звонка), из-за неожиданного вызова в отдел образования и др. Приходится вносить коррективы находу. Темп жизни в школе сейчас неимоверно высокий как для детей. так и для учителей. Хочется уже кричать... люди-и-ииии, остановитесь. оглянитесь! Жизнь проходит! Суета-сует! В образовании сейчас лавиной передаются всевозможные конкурсы и уже все платные! Что же мы делаем?! Зарабатывают на школах кто как придумает - и многое нам абсолютно бесполезное и ненужное, только время наше убивают.
Відповідь: Темп скоріш за все не зміниться, а стане ще активніше. Таке життя. До нього просто треба пристосуватися. Набрати ту ж швидкість.