Каждое утро каждый успешный бизнесмен (або керівник, у нашому розумінні - примітка ОЄ) рисует для себя и своих войск план наступления. Эти дневные вылазки связываются в недельные, месячные и даже годовые наступательные компании.
Згадала поняття проактивність та реактивність. Так от, план війни чи битви може скласти тільки проактивний керівник. Реактивний - не може скласти план битви. За нього ці плани складають інші - ті, хто над ним, ті, від кого він залежить, всі навкруги, окрім нього.
А якщо плани складають всі навкруги - то чого ж ображатися на себе, коли щось не виходить? От і народжуються замість відповідей і конкретних дій - мегатонни виправдань та причин, чому щось не було зроблено.
Скачала ще книги Андрія - ті, що у вільному доступі - поважаю авторське право. Буде платне - куплю.