Вівт, 26 Лист 2024, 21:29

RSS
Роздуми за філіжанкою кави
Головна » 2007 » Вересень » 7 » Дуже цікава у мене робота! відео
Дуже цікава у мене робота! відео
10:14

кава на роздум
Дуже цікава у мене робота!


Я часто спостерігаю, як підключаються до наших проектів
все нові керівники та бачу їхній прогрес у використанні комп’ютерних
технологій. А комп’ютерні технології – це ж не тільки комп’ютер на столі.
Сьогодні вже нікому не треба розповідати, що це. Це великий світ. Це суцільний
та різнобічний світ.

Сьогодні вже значно рідше можна отримати
адресу сайту на питання:
«Скажіть Вашу адресу електронної пошти» .
Тобто вже більшість людей в освіті
розуміють цю різницю: між сайтом та електронною поштою.

Все більше і більше людей
вже зрозуміли що таке світова мережа Інтернет.
Зрозуміли, що таке комп’ютер для
навчання та навчального процесу. Уточню
як розумію це я і переважна кількість освітян:

Для навчання – це комп’ютер на уроці
та вдома у учня. Це безумно красиві та інформативні програми зі шкільних  предметів, що з’явилися останнім часом. Поки
що не можна їх на уроках використовувати масово (елементарний брак техніки для
цього). Але частково, епізодично все ж все частіше вчителі використовують.

І
цікаві факти:
якщо директор (чи заступник) наполягає на використанні
застосуванні КТ – іде опір. А потім, коли спробували - раді. Бо бачуть безперечні переваги …

Для
навчального процесу
– це перш за все розклад. Ну хто зараз бере папірець чи рахівниці щоб
помножити два великих числа у стовпчик, коли на столі є калькулятор? Так і з розкладом сьогодні. Якщо досвідчене (не люблю слова старше) покоління ще робить розклад
олівцем на папері, то молоде відмовляється. Вони розуміють, що найгірша
комп’ютерна програма з цим завданням впорається ліпше, ніж людина з олівцем.

Єдина
задача людини
– опанувати програму. Не просто навчитися кнопки натискувати, а
навчитися думати так, як думає ця програма. На це потрібен час, та мені
сподобалася репліка однієї молодої (чи психологічно молодої) заступниці: «Я б
вручну вже склала розклад і не один. Але ж нічого, я опаную програму і більше
ніколи не страждатиму на початку року!»
 
І що Ви думаєте? Вона його опанувала і
склала ще в серпні 2 розклади на вибір. А потім, коли на початку вересня
довелося щось ще утрясати, переробляти, переставляти, вона не сиділа допізна
жодного дня і не нервувала. Вона мені тоді сказала: «Найцінніше, те, що я
завжди можу «посадити» школу, які б зміни не були!»

Я згодна. Адже здоров’я,
спокій, мир – це найцінніше, що може бути на сьогодні
у цьому бурхливому світі.

Мені це приємно! Адже я маю до цього стосунок!Для
навчального процесу також – це організація його та облік. Що мається на увазі? Та все:
навчальний план, його реалізація по вчителях, по навчальних програмах,
календарних, поурочних планах, класних журналах, щоденниках. Цю круговерть також здатен привести у
порядок комп’ютер із грамотним програмним забезпеченням. Тож задачі манеджера
трохи переходять в іншу площину у такому випадку. Вони переходять із
виконавської (передачі розпоряджень зверху вниз із розподілом обов’язків) у
творчу: організація процесу впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес.
 А це вже робота з людьми, з плануванням, з організацією та контролем. Мені
подобається дізнаватися про цей досвід, про ці рішення та бачити реальні
результати такого впровадження! Я ж переважно узагальнюю цей досвід та пишу
методичні рекомендації для керівників, щоб їхня робота була якнайбільше
практичною та чужих помилок вони не повторювали. Щоправда, є в  нас така освітянська риса: ми дуже не любимо читати
інструкції.

Ми ж не читачі! Ми ж звикли вчити, повчати та не звикли бути
учнями. Трохи нас всіх зациклило на цьому, правда? Іноді ми самовпевнено
намагаємося освоїти щось на практиці, набиваючи свої власні шишки. А потім
виявляється, що  витратив і час  і
нерви, щось вирішив, до чогось дійшов, а про це в інструкції було написано у
двох рядках доброзичливим, дохідливим тоном.
І добре, якщо виховання наше дозволяє визнати свою
помилку. А буває й таке, з чим я стикнулася в одній з Одеських шкіл.  Мої намагання з’ясувати хоча б ім’я людини, з
ким я листуюся і яка мене останніми словами з вуличного лексикону поливає,
закінчилися вказанням мені конкретної адреси, куди йти.
З певних причин
повторити адресу не можу, тільки скажу, що я туди не збиралася. А все просто
тому, що просили виконати прості дії, які записані в інструкції.  

Буває ж таке… Я здогадуюся, що все просто:

адміністрація школи дуже далека від комп’ютерних технологій та не хоче пускати
їх у своє тихе життя.
 Посадила за комп’ютер
невиховану, нестриману, хамовиту людину, але таку, яка
розбирається в комп’ютерах. І поклалося настільки, що навіть довірило
листування, не утруднивши себе хоча б прочитати що людина пише від їхнього імені.
А я і досі не знаю з ким розмовляла і хто мене врешті решт, отримавши ключ на програму,  послав.

Іноді буває й таке: людина дуже ввічливо, із
вибаченнями просить:
- Мені нема коли передивитися ті відеоінструкції,
що у вас на диску. Ви не могли б мені розповісти швиденько по телефону?

Ще
більш екстремальний варіант
– по асьці чи електронній пошті.  Невже я по телефону розповім краще, ніж у
покроковій інструкції з відеозаписом з екрану у реальному часі? А скільки на
розмови піде часу? Відео займає більше чотирьох годин. Ну, а про написати в аську
чи у лист – годі і казати. Це дійсно екстремал!

 Отож і народилася в мене думка: треба нам,
освітянам, навчитися читати та навчатися.
Тоді і чужий час поважати почнемо і
зрозуміємо, хто невістка, що винна в усьому. Пропоную переглянути відео, що я
надибала в Інтернеті, та воно як не можна краще показує цю проблему.    

Сьогодні я за кавою подумала: досить думати про погане. Перечитала
свої пости, дійсно, як починаю думати про освіту - то постійно схиляюся до
депресивих думок.

Сьогодні вирішила: досить, забагато честі витрачати час на
думки про можновладців! От я сьогодні подумала про те, яка чудова у мене
робота. Я не тільки знайомлю освітян із цим світом - комп'ютерними
технологіями, я допомагаю їм використовувати їх у своїй повсякденній роботі і
житті.  

 Пропоную переглянути відео, що я надибала в Інтернеті, та воно
як не можна краще показує цю проблему.

  

Категорія: Освіта | Переглядів: 1121 | Додав: olena-eln | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 2
2 Lydmila  
0
К сожалению в наших сельских школах многие учителя до сих пор не имеют возможности подключиться к Глобальной сети Интернет. О каком качестве образования можно говорить если преподаватель информатики не имеет доступа к сети Интернет. Оторванность села от мира - это проблема над которой надо еще много работать. Обучая учителей сельских школ работе на компьютере чувствуешь себя нужной, видя желание и стремление к познанию компьютерной грамоты педагогов, которые давно на пенсии. Внедрение информационно-комуникационных технологий -это необходимость для развития сельских школ. cool surprised
Відповідь: Так, згодна! Для села Інтернет - це просто необхідність.
Не згодна про відірваність. Комунікації сьогодні дозволяють підключитися до Інтернету сільським школам . Треба доносити цб інформацію до сільських шкіл. А методкабінети тільки перевірки=ами займаються

1 O-vovk  
0
Те що ви робите, пані Олено, дуже цікаво та корисно для нас. Дякую.
Вовк Унз-08-Б3

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи щоденника
Освіта [22]
Роздуми на тему сучасної освіти
Моя колекція кавярень [9]
Фоторепортажі з кавярень, де я буваю
Новини [23]
Роздуми на тему новин
Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога [32]
Статті на тему освіти, роботи, бізнесу, викладання, навчання, на всі теми
Читальня [5]
Тут описую прочитані книги. Рекомендую ці книги всім охочим. Книги додаються.
Життя блогу [3]
Програми складання шкільного розкладу [1]
Група FM - матеріали та заходи [3]
Інформатизація освіти [37]
Питання впровадження та реальні проблеми і їхні рішення, герої та переможці
Форма входу
Вітаю Вас Гість!


Календар
«  Вересень 2007  »
ПонВівтСерЧетП'ятСубНед
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту
Лічильники

Ю.Блоги 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Єльникова Олена © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz