Таке питання сьогодні розглядатиметься під час першого вебінару для педагогів.
Чи можна, чи варто? розберемось разом.
Я назву лише 2 причини, які все частіше приводять педагогів в соціальну мережу.
Я назву також наслідки, які обов'язково будуть після з'явлення в мережі педагога.
Вебінар відбудеться 16 квітня о 19 годині, зареєструватися та прийняти участь може кожен бажаючий.
УНЗ-шники відпишіться у коментарі, скільки було чоловік на кожному ніку.
Кожному учневі Нетбук, вчителю знання комп’ютерних програм та Інтернет кожній школі!
інтернет та комп'ютери - в школи!!
Про це все частіше говорять в ЗМІ, особливо в Інтернет-ЗМІ. Хто ще не читає Інтернет-ЗМІ та блогерів? Багато втрачає. Той вже втрачає не тільки оперативність інформації, а й навіть саму інформацію.
Особисто наша сім’я вже звикла до вранішніх дзвінків наших батьків, які питають: "Ну що там нового з Інтернету?” Їх, звичайно, цікавить політика та статті про здоров’я. Спеціально для них щоранку переглядаю ці розділи, але це буде не довго – на літо запланована покупка комп’ютеру для них. Тим більше, що з онуком дуже хочуть спілкуватися так, як ми – кожного дня
Інформаційне суспільство - це таке, де основна цінність - інформація та її носій - фахівець
В інформаційному суспільствіголовною цінністю та тим, що має визначальну грошову цінність - є інформація. Найвищою цінністю є носій та виробник інформації. Носієм та виробником інформації є фахівець – людина. Саме тому цінність особистості (людини) в розвинутих країнах зараз ставиться на перше і головне місце.
В індустріальному суспільстві головною цінністю є майно та вироблені матеріальні блага. І найвищою цінністю є засоби виробництва – як джерело матеріальних цінностей.
І ще одна тенденція галузі інформаційних технологій у Німеччині – уже хронічний брак фахівців. Зараз на IT-компаніях та в IT-підрозділах німецьких підприємств зайнято близько 850 тисяч осіб, що на десять тисяч більше, ніж торік. Однак потреби залишаються не задоволеними. «Майже 60 відсотків підприємств кажуть, що брак фахівців гальмує їхнє зростання, - наголосив Шеер. – Тут ідеться не про кон'юнктурну, а про структурну проблему».
Тому союз BITKOM, який представляє інтереси німецьких ІТ-компаній, вимагає від політиків попіклуватися, аби переорієнтувати освітню систему більше в технічному напрямку і ще в ранньому віці розвивати у дітей захоплення технікою.
Українських школярів переведуть на нетбуки і підключать до мережі 4g
Учні в Інтернеті... а вчителі?
Вчора відбулася презентація проекту "Відкритий світ" , в якому передбачається новий потужний виток в інформатизації освіти, зокрема реалізація програми "Один учень - один комп'ютер" . Передбачається, що в кожного учня буде комп'ютер не тільки вдома (як воно фактично вже є зараз), а й на уроці.
Цю новину я також чула по телебаченню на каналі ICTV. Мене особисто вразили декілька педагогів, які коментували цей проект як на засіданні (де ми були присутні), так і по телебаченню. Наведу Читати та коментувати тут
Суспільство вже в інформаційному суспільстві, а освіта в аграрному (11-18 ст.)?
Уривок з книги О.Голобуцького та О.Шевчук "E Ukraine. Інформаційне Суспільство: бути чи не бути"
Передмова О.Є. : Багато ведеться розмов сьогодні про школу майбутнього. Люди, які самі знаходяться на відстані від головного інструментарію майбутнього - інформаційного суспільства - від інформаційно-комп'ютерних технологій, чомусь, вважають, що вони зможуть БЕЗ учнів та суспільства спрогнозувати та побудувати таку школу майбутнього.
Хтось залучає в школи для цього вчених та ще перевантажує дітей зайвими курсами та уроками; хтось робить акцент на закалюванні, аромотерапії та інших проявах здорового образу життя; хтось намагається встановити діалог з учнями та батьками. ...
Є-конференція.
Не пропустіть майстеркласи керівників шкіл!
На Є-конференції
передбачено три дуже цікавих майстер-класи по застосуванню
середовища Net Школа Україна в організації навчального процесу та в
адміністративних цілях. Майстер класи будуть вести
користувачі - керівники навчальних закладів...