Головна » 2010»Квітень»7 » Знов про розрив у баченні суспільства у педагогів
Знов про розрив у баченні суспільства у педагогів
00:25
Знов про розрив у баченні
суспільства у педагогів
Трохи емоційно
зачепила фраза учасниці Педради
Консерватизм ще
домінує! Нове українське суспільство ще не створило соціальне
замовлення
на ІКТ!
Згодна: консерватизм домінує!
Але щодо того, що суспільство не створило соціальне замовлення
- вибачте!!!
Створено це замовлення і вже давно!
Вчителі за своїм консерватизмом та небажанням змін не хочуть його
помічати!
Замовлення
учнів
Учні - це великий
прошарок суспільства. Це ніхто не оскаржуватиме.
Учні вимагають цього вже давно!
Докази?
1. Вони давно навчилися використовувати головний інструмент
інформаційного суспільства. Причому роблять це вже з 4-5 років легко (на
відміну від вчителів, які вигадують купу причин цього не робити)
2. Вони навчилися легко оперувати інформацією та володіють
методами передачі, використання та оперування інформацією значно краще
за вчителів. Використовують ці вміння проти вчителів, обманюючи їх і
перемагаючи у методах списування (портали з рефератами приклад). У
боротьбі проти списування перемагають учні.
3. Вони навчилися шукати відповіді на свої запитання в
Інтернеті, а не в бібліотеках та у вчителів.
Для знаходження відповіді піднімають таку купу інформації! Знаходять
джерела, у тому числі і іноземною мовою. Володіючи комп'ютером вони
вміють читати з любої мови.
Хіба це не передумови і не запит юної
частини суспільства?
Зріла частина
суспільства - батьки.
1. Батьки -
заробітчани. Вони ХОЧУТЬ дізнаватися та приймати участь у вихованні
власної дитини. Єдине, що заважає їм це робити - БРАК ІНФОРМАЦІЇ про
навчання та взагалі діяльність дитини в школі.
Неможливість спілкування із вчителями.
Також заробітчанами є і ті батьки, які не від'їжджали, а працюють на 2-3
роботах і бачать власну дитину тільки вночі.
Інформаційна відсталість педагогів не дає можливості організувати
такі середовища, які б могли через мережу Інтернет інформувати батьків
про діяльність дитини. Та потурбуватися дати аналіз успішності дитини у
порівнянні з класом. Та дати можливість поспілкуватися з педагогом
віддалено, у вільний від роботи час (скоріш, вночі). А вчитель прочитає
та дасть відповідь коли йому зручно...
2. Батьки, що піклуються про своїх дітей та не поспішають
принести в дім ані комп'ютера, ані Інтернету - бо точно знає, що для
навчання він не потрібен.
Скажіть їм чарівне слово: "Комп'ютер потрібен для навчання!" Результат
Вас здивує! буде до 90% учнів мати і комп'ютер і Інтернет вдома протягом
тижня!!!
Підтримую позицію Ольги: і вчитель, і учень,і батьківська громадськість готова працювати з комп`ютерним забезпеченням.Більша прогресивна частина це прийняла як аксиому,використовує і, не повертаючись назад, не чекає соціального замовлення, а сама уже збудувал айого та упевнено крокує вперед.Задні завжди будуть шукати обгрунтування своєї невдачі.Це- закономірність,найголовніше,що б ми,як керівники,як батьки не запізнилися! Марана ,студентка УНЗ-10-2-Б
Если мы работаем учителями, значит, должны быть интересны своим ученикам. Иначе они нам не будут верить. Владение компьютером поэтому обязательно, это ведь уже часть жизни наших детей. Вам не о чем поговорить с Вашим ребенком? То есть Вы говорить хотите, а он - нет? Тогда, возможно, есть смысл осилить компьютер и поговорить о том, что Вашим детям действительно интересно. Глядишь, и до обсуждения нужного Вам вопроса дойдете...
Полностью соглашаюсь с мнением танцора в том что хорошее образование стоит денег.Но и педагогам нашим чтоб в конечном итоге не оказаться на бирже или в творческом колапсе нада реагировать активнее на современные социальные заказы. А тем кто начинает серьезно строить карьеру педагога так же серьйозно нада владеть ИКТ.
Я могу поделиться опытом на примере собственного сына. Поскольку являюсь одновременно директором ПНЗ и родителем. Посоветовавшись с ним выбрали трех "китов" его развития. Это математика и как приложение информатика, английский язык и активный вид деятельности- танцы. Все остальное в режиме ознакомления и изучения на уровне позволяющем жить без проблем в школе. Никаких анализов двоек, никаких попыток контролировать, да и не нужно....потому что, это его желание. А учителей (дополнительно к школе), извините, мы ищем кто дает систему знаний...и я готов платить за образование . Но только за то, которое потом даст ему неоспоримое преимущество на рынке труда и профессию за которой будут гоняться кадровые агентства..а не диплом с красивой печатью и с пустой головой в придачу.... вот такое мнение.
Как родитель,ты прекрасно понимаешь,что договор- договором. Но набор "трех китов"-это не спасательный круг.Слишком разные предметы -математика и анг.язык.Ребенок даже под руководством учителя,который дает знания в системе,не достигнет в них больших результатов.Сам определи направление его склада ума.Но нет ничего тверже на свете,чем знания,добытые самостоятельно! Коррекция допустима,но уже длиже к тестированию.
І потреба, і вимога часу!!! Діти вже награлись і з великим задоволенням створюють презентації, творчі роботи тощо. Деякі вчителі своїм консерватизмом тільки відштовхують учнів. Я повторюю слова однієї учениці, про те що дорослі є бідою для сучасних дітей. Зато скільки поваги, коли вчитель може вести розмову на спільній "комп'ютерній" мові.
Замовлення існує, невже є ті, хто цього не розуміє?! Треба йти в ногу з часом, діти на сьогодні зовсім не такі, якими були ми: в них інші інтереси, ідеали, погляд на життя, вони легко оперують інформацією, знають, де і як її знайти. Вчителі повинні оволодівати ІКТ, щоб, по перше, бути цікавими своїм учням і, по друге, проводити уроки на сучасному рівні. Долати небажання вчителів оволодівати ІКТ, переконувати їх в цьому - першочергова задача адміністрації навчальних заклладів!
Новое поколение детей стало очень уж практичным и в какой-то мере эгоистичным. Если раньше субботник был праздником, то невольно можно от них услышать вопрос, а сколько это будет стоит? А имею ли я право не пойти? А зачем это вам и мне нужно? Мы говорим об одарённости детей, но всем ли известно, что один из КРИТЕРИЕВ ОДАРЁННОСТИ - ЭГОИЗМ!. Что для некоторых профессий без завышенной самооценки не обойтись? "Я лучше всех (быстрее всех..)!, - говорит спортсмен и приходит к финишу первым. Мы красиво говорим о воспитательном процессе, но то ли мы получаем, что хотим? Этого ли ожидает общество? Об этом ли мечтают родители? Этому есть подтверждение, результаты проведённой в нашей школе анкеты "Модель выпускника глазами...(Учителей, родителей, детей) - они кардинально отличаются. А уже доказано экономической наукой, если человек хочет реализовать чужую цель, а не свою, то сколько ему не создавай условия труда, его производительность не станет выше.
Люблю читати В.О. Сухомлинського. У своїй роботі часто користуюсь його порадами. Як і всяка кваліфікована, цілеспрямована, планомірна й систематична праця, виховання людини є професією, спеціальністю. Але це особлива професія, яку не порівняєш ні з якою іншою справою. Вона має низку специфічних властивостей і якостей: Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненим, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Кінцевий результат педагогічної праці можна побачити не сьогодні, не завтра, а через дуже тривалий час. На дитину впливає багато людей і явищ життя, на неї впливають мати, батько, шкільні товариші, так зване «вуличне середовище», прочитані книжки й переглянуті кінофільми, про які ви й не знаєте, зовсім непередбачена зустріч з людиною.
Колись читала Кобо АБЕ"Женщина в песках",це не про школу і зовсім не про педагогів,але ще тоді зачепила думка і я її виписала "...ведь учителя ведут своеобразную жизнь ,все время отравляемую грибком зависти ...Год за годом мимо ,как воды реки ,текут ученики и уплывают,а учителя ,подобно камням ,вынуждены оставаться на дне этого потока.Они говорят о надеждах других,но сами не смеют питать надежду даже во сне.Они чувствуют ненужным хламом ы либо впадают в мазохистское одиночество,либо становятся пуристами,к другим проникаются подозрительностью,обвиняют их в оригинальничанье.они так тоскуют по свободе действий ,что не могут не ненавидеть свободу действий." Зараз я розумію,що відкрилися можливості безмежні і для учнів ,і для вчителів-широкий інформаційний простір як життя .І батьки зацікавлені тим ,щоб дитина не просто бавилася ,а вчилася .І вчитель не каменем лежить і не жабкою квакає , а пропливає ,виблискуючи на світлі новими барвами.Прозора вода і чиста ,навіть форель водиться. Різні думки виникають,зрозуміло,що часу не вибирають,у ньому живуть,працють за його законами,адаптуються і розвиваються.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]