Чет, 25 Квіт 2024, 19:07

RSS
Роздуми за філіжанкою кави
Головна » 2007 » Листопад » 15 » Зайва ланка в організації, або хто є головним в системі освіти?
Зайва ланка в організації, або хто є головним в системі освіти?
18:16

кава у четверОдна моя знайома директорка школи розповіла таку історію (історія досить типова, чула її не раз і не в одному регіоні України. Тому не називаю імен.

Історія така:

Директор дуже хотіла придбати для школи комп'ютерну програму складання розкладу. Більше нід 2 місяці відбивала пороги райво. Там не розуміли навіщо програма, якщо розклад можна скласти вручну і дали гроші, строго наказавши пофарбувати вікна і купити штори.

Зрозуміло, що і вікна і штори теж стоять у черзі. Але директор поставила саме такий пріоритет: школі потрібний більш якісний розклад і розвантаження завуча. Але змушена була підкоритися.

Тим часом більшість її колег з району самотужки, не слухаючи відділ, із позабюджетних коштів, придбали програму розкладу і користуються нею.

Через певний час вийшла вказівка зверху про інформатизацію шкіл і тут відділ освіти згадав про програму складання розкладу: десь чув. Поспіх знайшов людину, яка щось чула, когось бачила та швиденько для всіх шкіл придбала програми складання розкладу! Швиденько прозвітували і надбали величезне почуття гордості.

А тим часом... Половина шкіл району ВЖЕ мала програму, і деякі вже не один рік. Програма, що була куплена відділом освіти - зовсім не та, яку хотіла наша директорка, бо вона хотіла ту, яку мали колеги. Це тому, що її завуч не чекала у моря погоди та вже неодноразово склала розклад, із дозволу колеги з сусідньої школи. Вона навчилася працювати з іншою програмою і переходити на якусь ще програму не хотіла.

Отже, програма, кумлена РайВО,  їм була не потрібна.
Опустимо також той факт те, що куплена відділом програма вдвічі дорожча.

От наша директорка і приймає рішення: на педраді спитати колег, що робити. Колеги скинулися по 3 грн. та придбали своєму завучу програму за власний кошт.

Проблема вирішилася, але управління освіти в цій проблемі було зайвою ланкою, чи не так?

І хто для кого поставлений? Школа для того, щоб задовольнити амбіції управління чи управління повинне шукати можливості для створення умов роботи шкіл?

Питання риторичне...

 


Категорія: Освіта | Переглядів: 979 | Додав: olena-eln | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 4
4 сніжок  
0
Читаючи відгуки та працюючи з програмою розклад в робочому зошиті, а сама я управлінець, поспілкувалась із заучами шкіл, а іх аж 35 . Почула думку 30 на 70. Завжди комусь щось не подобається. Є свої за та проти, щось "нове" опробоване краще, ніж старе. Зазначаю, заклади м.Києва краще інформатизовані, тому перевага на боці втілення в життя даної програми. Ті хто попробувати задоволені, ті хто чули - негатив. Що управління "тормозить" процес придбання програм, то це не вірно. У бюджеті по галузі"Освіта" видатки припинені. Шукайте спонсорів, залучайте благодійні кошти батьків, прохайте та переконуйте депутатів. Втілюйте в життя щось хороше.

3 natalisha  
0
Діти не хочуть навчатись "по старому", а вчителі не бажають навчати "по новому" і це дійсно революційна ситуація в освіті. Вихід: діти вимусять вчителів навчати по новому і ще й отримувати від цього задоволення.

2 olena-eln  
0
Частіше за все це саме так.
Проблема в тому, що управлння "управляє" на власний розсуд, не спитавши педагогів про те, що треба.
Забувши, що управління, як державна служба повинне лише СТВОРИИТ УМОВИ ДЛЯ ПРОДУКТИВНОЇ ПРАЦІ ТА РОЗВИТКУ, а не нав'язувати щось, що самому спало на думку.
І педагоги повинні задовольняти потреби суспільства - батьків та їхніх дітей - наших учнів, а не говорити. що вони знають краще що треба дітям.
От і виходить:
вчителі не чують потреб учнів (коли викладають застарілими методами, вже не кажучи про приниження дітей)
управління не чує потреб шкіл
міністерство не чує потреб управлінь.

За таких умов виграє той, у кого кулак більше - Міністерство над управліннями, управління над школами, вчителі над дітьми. а повинне бути ВСЕ НАВПАКИ!!


1 Наталка  
0
Пані Олено! Ви надзвичайно мудра і досвідчена жінка. Але у даному випадку дозволю собі не погодитись у категоричності. Погодьтесь, що не всі відділи освіти є "тормозами" у поступі вперед. І не з відділів освіти слід починати революційні зміни щодо подолання бюрократизму. А головною в освіті була, є і буде особистість дитини. Та й про педагога не слід забувати!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи щоденника
Освіта [22]
Роздуми на тему сучасної освіти
Моя колекція кавярень [9]
Фоторепортажі з кавярень, де я буваю
Новини [23]
Роздуми на тему новин
Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога [32]
Статті на тему освіти, роботи, бізнесу, викладання, навчання, на всі теми
Читальня [5]
Тут описую прочитані книги. Рекомендую ці книги всім охочим. Книги додаються.
Життя блогу [3]
Програми складання шкільного розкладу [1]
Група FM - матеріали та заходи [3]
Інформатизація освіти [37]
Питання впровадження та реальні проблеми і їхні рішення, герої та переможці
Форма входу
Вітаю Вас Гість!


Календар
«  Листопад 2007  »
ПонВівтСерЧетП'ятСубНед
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту
Лічильники

Ю.Блоги 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Єльникова Олена © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz