1. Прислухатися до учня: до його переваг та уподобань. Без
внутрішньої відрази. Без критики. А серйозно переглянути, з метою
ВИКОРИСТАННЯ його уподобань у корисних цілях.
2. Свій предмет
максимальнозблизити з
цими уподобаннями. Можливо, навіть, взяти за основу викладання предмету, використати на повну.
Прислухатися
до учня
Це зробити просто. Варто вийти в
те середовище, де вони перебувають масово (не залежно від соціального
стану та положення в колективі). Та подивитися, що вони там роблять.
Шукати це середовище не треба. Це мережа Інтернет.
Масово наші учні перебувають на російському порталі - соціальній мережі
Вконтакте.
Що вони там роблять?
Варто лише завести на цьому сайті акаунт (зареєструватися) та сказати
учням, що у Вас є там сторінка. Вони самі Вас знайдуть та залюбки
покажуть свої сторінки.
Перевірено.
Я завела сторінку у кінці 2006 року. Не відмовляю жодному учневі у друзях,
відповідаю на всі їхні повідомлення. У мене в друзях вже їхні друзі.
Повірте: учні Вас здивують.
Ви побачите, що слухають вони класичну музику і читають класику і
захоплюються віршами.
І що читають вони не менше за нас!
Тільки читають і пишуть вони (пишуть більше за нас!) в мережі - в
електронному вигляді. Там же вчаться спілкуванню і вчаться достатньо
успішно.
Але без вас - своїх вчителів.
Використати це
От це не просто.
Як використати викладання математики із мережею?
Як використати вивчення іноземної мови?
Як...
Список, який я чую постійно від вчителів, нескінчений.
А хіба ми не претендуємо на звання творчого вчителя?
Причому чим вище категорія вчителя, тим більш агресивно він це питання
задає.
При всьому свій кабінет називає "творчою лабораторією"
Ну то використайте творчість для використання мережі та
залучіть її до викладання свого предмету!
Я сказала, що це не просто. Так, не просто. Бо для цього
спочатку треба визнати, що вчитель МОЖЕ чогось не розуміти та не вміти.
Після цього треба сісти та навчитися. Перебудувати свою роботу. От тут вже фізично відчуваю список виправдовувань та пояснень,
чому сучасний вчитель цього зробити не може. Але багато хто може!
Результат
Є багато вчителів, які використовують
мережу і комп'ютер у своїй діяльності.
Є цілі школи, які створили інформаційну мережу у себе, та
з'єднали її
між такими ж школами району та міста.
Вчителі створили уроки та тести в цій мережі. І досягли того, що учні із
задоволенням відвідують сторінки з уроками, проходять тести та
спілкуються з вчителями.
І роблять учні це із задоволенням!Замість ігор
та безцільного тиняння по сумнівних сайтах.
Батьки задоволені: багато хто з них придбав (чи приніс з роботи)
комп'ютер та підключилися до мережі Інтернет.
Детальніше напишу про ці системи в наступних постах.
Викладу також висловлювання директорів цих шкіл.
P.S. На цей пост мене надихнув цей коментар читачки. Дякую, пані Наталіє!
Сьогодні улюбленим предмет неможливо зробити без використання компютерних технологій. На уроці географії використовую презентації про галузі економіки України, країни світу і т. д., більшість із яких створюють учні.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]