Головна » 2010»Березень»17 » Над нами роблять постійні експерименти! Кому це потрібно?
Над нами роблять постійні експерименти! Кому це потрібно?
07:30
Над
нами роблять постійні експерименти! Кому це потрібно?
Часто чую це останнім часом. Дійсно, в
епоху змін жити важко. На ум приходить відома китайська поговірка: "Не
дай Бог жити в епоху змін"
Але ця поговірка на сьогодні
безнадійна застаріла, тому що ми живемо в епоху постійних змін.
Змінюється
все: умови життя, умови спілкування, саме спілкування, форма
спілкування, форми навчання, умови навчання, лікування, все все все.
Важко,
практично не можливо, назвати напрями, де нічого не змінюється. І
це не тільки в нашій країні.
Скоріш, в нашій країні, змінюється все дуже повільно. Вкрай повільно.
Настільки повільно, що ми не встигаємо за рештою світу, а в багатьох
галузях відстали назавжди.
Таких галузей становиться все більше. Вже відстали і в мистецтві і
в спорті.
Причина одна: застрарілі методи керування та
організації не дозволяють бути ефективними. Неефективність породжує
відставання (за годину встигаємо зробити лише стільки, скільки інші за
10 хвилин).
Висновок?
Теж один, ні, два:
1.
Звикнути нарешті, що часи, коли нічого не змінювалося та
експериментувалося роками - ЗАКІНЧИЛИСЯ!!!! Зараз
настали часи швидких рішень та блискавичного впровадження.
2.
Прийняти нові правила гри! Навчитися швидко приймати рішення та
навчитися керувати своїм часом та своїми ресурсами в таких умовах.
Только умение быстро принять правильное решение, отсутствие боязни новизны и умение руководить своим временем и ресурсами и истинное искреннее желание достичь результата даст шанс не потеряться на современных просторах существования.....
В сучасному житті - досить швидкими темпами розвиваеться інформаційна інфраструктура і тому контенгент підростаючого покоління стає більш обізнанним і не на свою вікову категорію, як було раніше. А методи роботи в осіті залишилися такими як і були в старі добрі роки XX сторіччя. Чим більше йде компьютеризація шкіл тим поглиблюється паперова тяганина між управлінськими гілками і не тільки. Прикро, але це треба змінити.
Відповідь: На мій погляд - це і є основним протиріччям освіти сьогодення. Але протиріччя - це рушійна сила перетворень. Це дає надію
Жить в эпоху перемен - зто драйв! Мозг должен работать в усиленном режиме. А Вы оптимистка судя по выводам. Для "блискавичного впровадження" необходима острота ума. А это и есть драйв. Это завораживает. И даже если иногда не все зависит от нас, надо не сдаваться, а идти вперед, искать другие пути.
Згідний з Вами - стояти на місці (читай - жити без експериментів, за "усталеними" правилами) - неможливо у сьогоднішньому інформаційному суспільстві. Але коли експерименти лише заради експериментів? Взяти хоча б експеримент із ЗНО. Чому б не скористатися практикою розвинутих країн, де подібні системи працюють злагоджено роками. А у нас щороку якісь "нововведення" (то результати зараховують як ДПА за бажанням учнів, то обов'язково для всіх, то взагалі вивели ЗНО за межі школи) - випускникам можна лише поспівчувати. А що казати про майбутніх випускників (сьогоднішніх 10-класників) - до чого готуватися їм? Питання риторичне, адже наша країна чомусь живе від виборів до виборів, якоїсь чіткої стратегії розвитку, зокрема і в галузі освіти, просто не існує. От і виходить "Прикро спостерігати наслідки чужої і своєї некомпетеції ."
Життя -це експеримент,в якому ми тимчасові дійові особи.Від наших зусиль залежить багато:куди.як і навіщо ми рухаємось. Мені дуже імпонують висновки статті. Прикро спостерігати наслідки чужої і своєї некомпетеції .Хочеться реальних змін,не "потемкиских деревень",а злагоджених дій команди,менеджерів всіх рівнів,готова до праці.
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]