Чет, 25 Квіт 2024, 16:22

RSS
Роздуми за філіжанкою кави
Головна » 2010 » Березень » 17 » Над нами роблять постійні експерименти! Кому це потрібно?
Над нами роблять постійні експерименти! Кому це потрібно?
07:30

Епоха
 змін  Над нами роблять постійні експерименти! Кому це потрібно?

Часто чую це останнім часом.
Дійсно, в епоху змін жити важко.
На ум приходить відома китайська поговірка: "Не дай Бог жити в епоху змін"

Але ця поговірка на сьогодні безнадійна застаріла, тому що ми живемо в епоху постійних змін.

Змінюється все: умови життя, умови спілкування, саме спілкування, форма спілкування, форми навчання, умови навчання, лікування, все все все.

Важко, практично не можливо, назвати напрями, де нічого не змінюється.
І це не тільки в нашій країні.
Скоріш, в нашій країні, змінюється все дуже повільно. Вкрай повільно. Настільки повільно, що ми не встигаємо за рештою світу, а в багатьох галузях відстали назавжди.

Таких галузей становиться все більше.

Вже відстали і в мистецтві і в спорті.

Причина одна: застрарілі методи керування та організації не дозволяють бути ефективними. Неефективність породжує відставання (за годину встигаємо зробити лише стільки, скільки інші за 10 хвилин).

Висновок?

Теж один, ні, два:

1. Звикнути нарешті, що часи, коли нічого не змінювалося та експериментувалося роками - ЗАКІНЧИЛИСЯ!!!!
Зараз настали часи швидких рішень та блискавичного впровадження.

2. Прийняти нові правила гри! Навчитися швидко приймати рішення та навчитися керувати своїм часом та своїми ресурсами в таких умовах.

Інакше - бути на узбіччі. І це НЕМИНУЧЕ!

Категорія: Освіта | Переглядів: 1215 | Додав: olena | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 6
6 горец  
0
Только умение быстро принять правильное решение, отсутствие боязни новизны и умение руководить своим временем и ресурсами и истинное искреннее желание достичь результата даст шанс не потеряться на современных просторах существования.....

5 Танцор  
0
Абсолютно согласен. Браво. Браво. Как устал от бесконечных заседаний. А ведь мог бы сделать...Эх....Дайте делать)))...отдайте мне мое время назад..))

4 BBH  
0
В сучасному житті - досить швидкими темпами розвиваеться інформаційна інфраструктура і тому контенгент підростаючого покоління стає більш обізнанним і не на свою вікову категорію, як було раніше. А методи роботи в осіті залишилися такими як і були в старі добрі роки XX сторіччя. Чим більше йде компьютеризація шкіл тим поглиблюється паперова тяганина між управлінськими гілками і не тільки. Прикро, але це треба змінити.
Відповідь: На мій погляд - це і є основним протиріччям освіти сьогодення. Але протиріччя - це рушійна сила перетворень. Це дає надію

3 IrinaCh2596  
0
Жить в эпоху перемен - зто драйв! Мозг должен работать в усиленном режиме. А Вы оптимистка судя по выводам. Для "блискавичного впровадження" необходима острота ума. А это и есть драйв. Это завораживает. И даже если иногда не все зависит от нас, надо не сдаваться, а идти вперед, искать другие пути.

2 Кум  
0
Згідний з Вами - стояти на місці (читай - жити без експериментів, за "усталеними" правилами) - неможливо у сьогоднішньому інформаційному суспільстві. Але коли експерименти лише заради експериментів? Взяти хоча б експеримент із ЗНО. Чому б не скористатися практикою розвинутих країн, де подібні системи працюють злагоджено роками. А у нас щороку якісь "нововведення" (то результати зараховують як ДПА за бажанням учнів, то обов'язково для всіх, то взагалі вивели ЗНО за межі школи) - випускникам можна лише поспівчувати. А що казати про майбутніх випускників (сьогоднішніх 10-класників) - до чого готуватися їм? Питання риторичне, адже наша країна чомусь живе від виборів до виборів, якоїсь чіткої стратегії розвитку, зокрема і в галузі освіти, просто не існує. От і виходить "Прикро спостерігати наслідки чужої і своєї некомпетеції ."

1 нормирование  
0
Життя -це експеримент,в якому ми тимчасові дійові особи.Від наших зусиль залежить багато:куди.як і навіщо ми рухаємось.
Мені дуже імпонують висновки статті.
Прикро спостерігати наслідки чужої і своєї некомпетеції .Хочеться реальних змін,не "потемкиских деревень",а злагоджених дій команди,менеджерів всіх рівнів,готова до праці.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи щоденника
Освіта [22]
Роздуми на тему сучасної освіти
Моя колекція кавярень [9]
Фоторепортажі з кавярень, де я буваю
Новини [23]
Роздуми на тему новин
Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога [32]
Статті на тему освіти, роботи, бізнесу, викладання, навчання, на всі теми
Читальня [5]
Тут описую прочитані книги. Рекомендую ці книги всім охочим. Книги додаються.
Життя блогу [3]
Програми складання шкільного розкладу [1]
Група FM - матеріали та заходи [3]
Інформатизація освіти [37]
Питання впровадження та реальні проблеми і їхні рішення, герої та переможці
Форма входу
Вітаю Вас Гість!


Календар
«  Березень 2010  »
ПонВівтСерЧетП'ятСубНед
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
Лічильники

Ю.Блоги 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Єльникова Олена © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz