Суб, 30 Лист 2024, 05:14

RSS
Роздуми за філіжанкою кави
Головна » 2010 » Березень » 19 » Тільки не треба намагатися переробляти нашу молодь!
Тільки не треба намагатися переробляти нашу молодь!
11:40

злий 
вчительТільки не треба намагатися переробляти нашу молодь!

Мені дуже подобається пісня Св. Вакарчука "Дайте нам бути такими, якими ми є"
Вона ніби уособлює крик душі наших учнів.

Я вважаю, що тут праві УЧНІ

1. Учні-то бачать, як швидко відстають вчителі від життя, обмежуючи себе в інформації (не використовують основне джерело об'єктивної, незаангажованої інформації на сьогодні - мережі Інтернет). І відстань ця збільшується, бо користувачі Інтернету рухаються у власному розвитку значно швидше.

2. Учні-то бачать, як вчителі намагаються прищепити їм свої застарілі погляди як на самі знання (часто без вмінь та практичного застосування) так і на методи їх отримання.
Саме тому учні і створили ті портали з рефератами, за допомогою яких вони успішно "дурять" практично всіх вчителів.

3. Учні-то бачать, що НЕ обмеженість здібностей вчителя та брак часу змушує вчителя звертатися до учня із дрібними проханнями: надрукувати, знайти в Інеті, створити документ, зареєструвати через мережу... Адже для розумної людини зробити таке можна лише 1 раз!

Розумна людина потім навчиться це робити сама. А вчитель - ні. Звертається за елементарними речами до учня, розписуючись у повній нездатності навчитися найпростішому.

Учень - не дурень. Він чудово розуміє, що людина, яка не здатна (не хоче) навчитися елементарним речам - не має авторитету повчати та виховувати його. Ще дякувати, що вони дозволяють навчити їх основам якихось наук (математики, фізики чи географії).

4. Учні-то бачать, що вчителі не помічають, що змінилося середовище спілкування, форма спілкування їхніх ровісників. Вчителі не помічають навіть, що змінилися носії, на яких друкується література.

Приклад: Вчителі б'ють на сполох: "Наші діти нічого (або мало) не читають!"
А спитати їх не намагалися?
Вони читають більше за нас! Тільки переважно електроні матеріали: книги, статті, пости, есе та багато іншого. З кожного питання учень в Інтернеті піднімає від 2 до 30 джерел (статистика). Чи кожен вчитель так проробляєте кожне питання?
Впевнена, що ні, бо Інтернетом більшість вчителів не користуються, а в бібліотеці коли останній раз були? Та й в бібліотеку 50% цих джерел не потрапляють.   


Не хочу продовжувати.

Хочу, щоб вчителі наблизилися до дітей-своїх учнів. Щоб припинили нарешті бути занудами, які думають, що все знають і припинили повчати застарілим істинам!

Почати можна з поступового залучення інформаційних технологій у свою діяльність. Залучайте учнів до власного навчання комп'ютеру. Але ж до навчання, а не для того, щоб зробив замість Вас!

Категорія: Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога | Переглядів: 1484 | Додав: olena | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 11
11 Mia  
0
ЦІлком згідна з автором статті. На сьогоднішньому етапі вчителі по новітніх технологіях плетуться в хвості учнів. Учні кожного дня через всесвітню павутину отримують більше інформації аніж вчителі за місяць!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Це дисбаланс між розвитком учнів і самовдосконаленням вчителів.
Щоб навчати і виховувати ( а це нероздільний процес) то вчителям потрібно знати більше за учня, от тоді і буде вчитель мати авторитет серед учнів.
Хтось там сказав, що діти не навчаються, а граються в інтернеті. А ВАМ НЕ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ПРОСТО ЗМІНИВСЯ СВІТ НАВКОЛО ВАС І КОЛИСЬ ДІТИ ГРАЛИСЯ У "КОТИКА І МИШКУ" А ТЕПЕР ГРАЮТЬСЯ В КОМПЮТЕРНІ ІГРИ?
А от щоб контролювати цей процес - це завдання вчителів, батьків і всіх, хто займається вихованням.

10 Natali09  
0
---То може - кожен знаходить те, що шукає?---
Полностью согласна! Пример: у меня маленькая дочь 4 года, но в Интернете она кроме как на сайты с детскими игрушками попастьникуда не сможет, и "разврат" никакой у меня не выпадает. Просто надо с головой подходить к вопросу "необмежений доступ", т.е. ставить пароли, отдельный вход, всякие програмки типа Кибер мама и т.п. Мы используем Kaspersky Internet Security с настроенным родительским контролем. Всё это настраивается, было бы желание обеспечить безопасность себе и своей семьи (читай, и своим ученикам).
А вообще, я - за Интернет в учебном заведении!!! И всячески стараюсь привлечь к этому своих учеников, благо, ВПУ, где я работаю, имеет 2 компьютерных класса с безлимитным интернетом. Так что, они и информацию ищут, и почтой пользуются, и про ЗНО всё вовремя находят, смотрю - и радуюсь!
Р.S. Мой муж, компьютерщик, на таких, у кого один разврат постоянно выпадает, деньги зарабатывает :) лечит от вирусов...

9 Natalia_Anastasia  
0
Убрать надо интернет со школы.

Так, так, прибрати інтернет, школу забарикадувати і посипати нафталіном! Учнів примусити читати, ходити строєм, вчителів законсервувати і натиражувати. Чим не школа мабутнього? smile


7 olena  
0
Один користувач Інтернету пише, що там тільки "разврат", другий - що там тільки безкоштовні піратські та крадені фільми і програми, третій - що там безліч літератури та джерел для наукового дослідження...

То може - кожен знаходить те, що шукає?


8 marina  
0
Да, это точно, не зря есть поговорка "Что ищешь, то и найдешь"

5 911  
0
Убрать надо интернетсо школы. Действительно там только разврат. Не место разврату в школе! И что тут еще думать?

6 RWT  
0
Інтернет - бездонне море. Там кожен знаходить те, що хоче. Заборонами ще ніколи не досягалась мета. Заборонений плід солодкий. В школах використання інтернету можна регулювати, існують програми-фільтри, які блокують певні сайти, теми і т.д.
Навпаки, треба виховувати культуру спілкування, в тому числі і в інтернеті. Можливо тоді поменшає там соковитого російського мату, ось і буде "меньше разврата".

4 Lilya  
0
Так, дійсно, сучасна молодь достойно оцінила можливості Інтернет мережі, тим більше, що вивчення інформаційних технологій в сучасних школах розпочинається часто з першого класу, а компютер стає складовою, без якої вони просто не уявляють свого життя. От тільки залишилось "так мало" - щоб діти наші використовували надбані знання для навчання та розвитку свого, а не на безглузді пустощі, як це часто буває, бо всесвітня павутина є носієм не тільки потрібної та позитивної інформації, а часто, соціально- аморальної та деструктивної! cry
Відповідь: От тільки залишилось "так мало" - щоб діти наші використовували надбані знання для навчання та розвитку свого, а не на безглузді пустощі ====================

Саме тому треба НЕГАЙНО нам все це опановувати та напрявляти їх туди, куди треба.


3 Оксана  
0
Я не чула цю пісню. А влучна стаття.

2 911  
0
Ну Вы скажете!
А что же должен делать учитель?
если то, что Вы предлагаете - то они же тогда вообще нами помыкать станут.
и что? кто кого учить должен?
Стыдовище

1 marina  
0
Як правильно все сказано. Згодна з кожним словом. На рахунок "не читають" я теж була тієї ж думки, як і всі. Та тепер, після перегляду матеріалу, тільки зрозуміла, що була не права. Багато в чому нам у молоді потрібно вчитися. І що багато вчителів використовують своїх учнів для оновлення своєї бази теж правда ( і для використання контрольних, нажаль wink )

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи щоденника
Освіта [22]
Роздуми на тему сучасної освіти
Моя колекція кавярень [9]
Фоторепортажі з кавярень, де я буваю
Новини [23]
Роздуми на тему новин
Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога [32]
Статті на тему освіти, роботи, бізнесу, викладання, навчання, на всі теми
Читальня [5]
Тут описую прочитані книги. Рекомендую ці книги всім охочим. Книги додаються.
Життя блогу [3]
Програми складання шкільного розкладу [1]
Група FM - матеріали та заходи [3]
Інформатизація освіти [37]
Питання впровадження та реальні проблеми і їхні рішення, герої та переможці
Форма входу
Вітаю Вас Гість!


Календар
«  Березень 2010  »
ПонВівтСерЧетП'ятСубНед
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
Лічильники

Ю.Блоги 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Єльникова Олена © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz