Вівт, 16 Квіт 2024, 12:18

RSS
Роздуми за філіжанкою кави
Головна » 2010 » Лютий » 2 » Урокодавці. Що з ними робити?
Урокодавці. Що з ними робити?
10:44

  годинникУрокодавці. Що з ними робити?


Звикли ми щось робити з людьми! Не звикли ще до того, щоб сприймати
людей як є.

Якщо ми - роботодавці, то ще поки не маємо позитивного ставлення,
цивілізованого відношення до людей. Урокодавців треба переробляти на
творчих ініціативних людей.
Така думка у більшості керівників.



Я думаю, що урокодавці - це вчителі, які мають зовсім інші плани на
життя, ніж віддавати себе повністю школі.

Це люди - в яких власні особисті цілі не співпадають із цілями закладу
та особисто начальника. Отже, вони дають уроки, не змінюючи їх з року в
рік.


Далі все залежить від начальника:


1. Якщо уроки проводяться так, що це відповідає нормативам та влаштовує
начальство - то претензій немає. Годі говорити про це. Він виконує
свої обов'язки
(справляється з роботою). А як він проводить свій
вільний час (тобто скільки готується до них) та скільки емоцій
(творчості) вкладає в цю роботу - не повинне нікого хвилювати і не
стосується начальства взагалі. Використовуйте працівника так як є.



2. Якщо уроки проводяться так, що не відповідають сучасним нормам та не
задовольняють начальство - він НЕ виконує своїх обов'язків (не
справляється з роботою). Отже, йому треба показати ті моменти, які не
виходять, які треба покращити, щоб почати виконувати свою роботу. Не
виправив - продовжує не виконувати роботу. Виправив - виконує. Далі - по
ситуації: не влаштовує, не виконує своїх обов'язків - ставте питання
про звільнення.

Виконує - користуйтеся його роботою далі.



Суто прагматично.

Спробуйте такий підхід - збережете багато нервів та й робота не
постраждає


 

Дискусія на сторінці: http://pedrada.at.ua/forum/2-90-1

Категорія: Освіта | Переглядів: 1220 | Додав: olena-eln | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 9
9 marusya  
0
Учитель - це не професія, це стиль життя, це життя - і давати чи не давати життя - це безглуждо. Не повинно існувати такого поняття - "урокодавці".

8 stanislavska  
0
Необхідно підняти престиж вчителя, тому у педуніверситети і в школи буде приходити талановита обдарована молодь, яка хоче творчо працювати
Відповідь: Не факт.
урокодавець та творчий вчитель - це різні підходи до роботи. Залежить це виключно від виховання та підходу до будь-якої роботи

7 Sima  
0
Згодна, що "урокодавець - це на завжди погано". Іноді їм можна доручити важливу для навчально-виховного процесу справу (писати протоколи; слідкувати за новинами сайту відділу освіти, ГУОН та інших; переписувати дитяче населення тощо), і вони дуже сумлінно її виконують. Тоді коли люди творчі на неї не здатні. Так, саме не здатні, бо не можуть виконувати роботу, яка не дає можливості реалізувати себе. Звісно, такий підхід не завжди на корить дітям. Але де ж взяти стільки талановитих, творчих учителів? І повірте, їх кількість буде зменшуватися. Причини? А це вже інша тема...... cool

6 tania-okhrim  
0
Думаю,що не завжди "урокодавці"-це погано. Вчителі,як і будь-які інші люди бувають творчі, а бувають пересічні. Але якщо урокодавець сумлінно виконує свою справу, добре знає предмет і уміє донести його до дітей, то це не самий гірший результат його роботи. Гірше, коли вчитель з будь-якої причини (поганий настрій, погане самопочуття тощо) тільки очікує кінця року, навіть не дає дітям те, що належить за програмою.

5 Chernannik  
0
Я вважаю, що справжній вчитель - це не просто урокодавець, до кожної роботи слід підходити творчо, з бажанням, яку б роботу ти не виконував. Я хочу, щоб в моєу колективі працювали не просто урокодавці, а творчі люди. smile

4 NANA  
0
А що робити, коли урокодавець-- сам керівник? А підлеглі творчі, талановиті фахівці?
Відповідь: По-перше, я не гуру давати конкретні поради. Що робити людині - вирішує вона сама, враховуючи свою власну ситуацію и взявши повну відповідальніть за сої рішення.
По-друге, якщо начальник не влаштовує, як і коли не влаштовує підлеглий - треба щось змінювати. Ну це якщо поважаєте себе більше, ніж начальство чи людей ("...що скажуть люди...) та роботу.
Життя дається один раз і його змінити не можна. Начальника, підлеглого, роботу та ін. - змінні. Якщо їх змінити можна, а життя ні, то чи варто витрачати життя на те, що можна змінити і не витрачати на це своє життя?

3 Angeljek  
0
it is awful!!!!!!!!!!!!!!!!!! cry
Відповідь: Що саме здалося вам таким жахливим?

2 tania-okhrim  
0
Ви хочете сказати що урокодавці лише читають уроки і ніби пливуть за течією, нічого не змінючи бо їх це влаштовує?

1 loda  
0
Що означає "урокодавці" ?
Ті, хто використовує розробки уроків, а часто і повністю курсів, що зроблені висококваліфікованими фахівцями?
Не урокодавці - це ті, хто використовує свої?
А чи вони є кращими?
Мені це нагадує викладання англійської мови.
За радянською системою вивчити англійську мову НЕ МОЖЛИВО!
За оксфордською - за місяць можна вже примітивно спілкуватися. За рік - спілкуватися і писати на достатньому рівні, щоб маи зв'язки за кордоном.
Отже, той вчитель, що навчив спілкуватися за оксФОРДСЬКОЮ СИСТЕМОЮ, АЛЕ НАВЧИВ - Є УРОКОДАВЕЦЬ, З ЯКИМ ТРЕБА ЩОСЬ РОБИТИ.
А той, хто за радянською системою вчить і не навчить - той творець. Так?

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи щоденника
Освіта [22]
Роздуми на тему сучасної освіти
Моя колекція кавярень [9]
Фоторепортажі з кавярень, де я буваю
Новини [23]
Роздуми на тему новин
Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога [32]
Статті на тему освіти, роботи, бізнесу, викладання, навчання, на всі теми
Читальня [5]
Тут описую прочитані книги. Рекомендую ці книги всім охочим. Книги додаються.
Життя блогу [3]
Програми складання шкільного розкладу [1]
Група FM - матеріали та заходи [3]
Інформатизація освіти [37]
Питання впровадження та реальні проблеми і їхні рішення, герої та переможці
Форма входу
Вітаю Вас Гість!


Календар
«  Лютий 2010  »
ПонВівтСерЧетП'ятСубНед
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Друзі сайту
Лічильники

Ю.Блоги 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Єльникова Олена © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz