Головна » 2009»Грудень»24 » Вчителі в мережі: вчаться ... поки. Тримайтеся! Скоро навчаться
Вчителі в мережі: вчаться ... поки. Тримайтеся! Скоро навчаться
13:27
Вчителі в мережі: вчаться ... поки
Вітчизняне вчительство - найконсервативніший прошарок суспільства. Найбільше всіх впирається та відмовляється від комп'ютеру та застосування комп"ютеру в своїй професійній практиці.
І
їх тут підводить власна освіченість та кмітливість, яку вони
застосовують не для опанування нових технологій, а для вигадування
причин, щоб цим не займатися.
Так, це правда.
Як правда і те, що вони вміють вчитися.
І якщо вони візьмуться за справу опанування ІТ технологій, то вони випередять суспільство в цьому дуже швидко.
Я вцьому переконуюся, коли спостерігаю, як вчаться вчителі при впровадженні системи Net Школа Україна:
1. Вже на 1 занятті вчителі відразу розуміють корисність системи та після першого ж заняття роблять висновки про можливості комп'ютеру та системи Net Школа Українадля
кожного вчителя: предметника, класного керівника, вчителя молодших
класів. На першому занятті ще проскакують комплекси по користуванню
комп'ютером взагалі та мишкою зокрема.
2. Вчителі вже на 2 занятті починають
працювати в системі та вже підлаштовувати її для своїх потреб. При
цьому питання користування комп'ютером (мишкою чи взагалі) вже майже не
виникають.
Вчителі опановують систему та пристосовують її під свої потреби не залежно від віку.
Попри всі усталені думки щодо навчання молодих краще, ніж літніх.
3. Починаючи з 3 заняття вчителі вже
виходять в систему поза заняттями: з дому чи показують її друзям,
знайомим, родичам, домашнім... Не завжди щось роблять, але пробують вже
на 3 день знайомства з системою. Діти це роблять пізніше :)
4. З 4 заняття вже впевнено вносяться оцінки, виводяться звіти та консультуються колеги, які пропустили заняття (це входить в методику занять).
5. На 5 занятті практично всі
оцінки та відвідування в класний журнал введені. Практично всі вчителі
вже просто настійливо просять навчити їх створювати уроки та тести.
Таким чином, висновки: Вчителі поважного віку вчаться не повільніше за молодших колег.
Вчителі вчаться швидко і не потребують допомоги своїх дітей, онуків, учнів та взагалі когось для підтримки, в якості милиць. Здатні впоратися самостійно, швидше за когось.
При наявності зручної програми швидко бачать в ній сенс та переходять на роботу з нею.
Отже, мотивація вчителів на інформатизацію власної діяльності, при проходженні нашого 5-денного курсу навчання, повністю на користь інновації і не викликає жодних труднощів.
Отже, тримайтеся! Армія інформаційно озброєних педагогів готується до процесу навчання на новому рівні!