Головна » 2009»Грудень»25 » Вчителі в мережі: Зранку думки про навчання - це діагноз
Вчителі в мережі: Зранку думки про навчання - це діагноз
14:11
Вчителі в мережі: Зранку думки про навчання - це діагноз
Напевне діагноз. Але що поробиш? :)
Вчителі вчаться краще за своїх учнів.
Вчителі вчаться комп'ютеру ефективніше за дітей та молодь
Це результати спостережень. Всі розмови про інше - просто виправдовування та підгодовування власних комплексів та небажання почати. ПЕРЕВІРЕНО!
Варто лише почати! Все змінюється під час навчання та настільки швидко, що не встигає пройти перша година.
Ми розробили програму навчання вчителів комп"ютеру, яке дає результат, що наближається до 100% результативності.
Якщо Ви хочете, щоб Ваші вчителі дійсно масово почали використовувати ІКТ у власній діяльності - спитайте нас як. Жарт...
А якщо серйозно:
розроблена нами та апробована програма навчання вчителів передбачає
перш за все постановку власної мети кожного вчителя: що саме я буду
робити з комп'ютером задля покращення
(полегшання/автоматизації/поліпшення якості...) своєї діяльності?
Середовище, в якому проходить навчання кожен вчитель дає йому і мету і можливості осягнення цієї мети.
Обрала цю статтю з тієї причини, що не може бути єфективним управліньска діяльність директора (менеджера школи) без того щоб інформаційно комунікативні технології не використовувалися на всіх рівніх педагогічної та управліньської роботи. Одна з проблем нашого часу полягає в тому, що серед педагогів ще дуже багато людей з консервативним мисленням, які не дуже визнають переваги ІКТ над традиційними системами самого управління та управління в світі та вирішення прикладних завдань педагогики. Але я впевнена, що вирішення цієї проблеми це питання часу!
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]