Якщо не сплануєш свій день сам - за тебе спланують інші, але на свою користь
Багато розмов ведеться про тайм менеджмент.
Кожен дає пораду на свій розсуд.
Але ж кожна професія накладає свої особливості на організацію робочого дня.
Так, для педагогів - це:
1. Жорсткий режим робочого дня у педагога та відносно регламентований для керівника.
2. Виховний компонент роботи спричиняє непередбачувані зустрічі, розмови, події...
3. Відсутність чітких прооцесних посадових інструкцій та розпливчасте бачення своїх обов'язків і власних цілей спричиняє перевантаження педагогів і керівників.
Однак, багато можна зробити, якщо зробити декілька важливих кроків:
1. Визначити ВЛАСНІ цілі і поставити їх у першочерговий пріоритет.
2. Не дивлячись на складність задачі - писати ВЛАСНІ стратегічні плани та дрібнити їх на задачі.
Цьому треба навчитися.
Багато хто починає планувати, потім, коли плани не вдається втілити, кидають цю справу, кажучи, що це не можливо. Уявляєте, скільки разів падає дитина, коли вчиться ходити? Якби після 10-20 разу вона сказала: "Не буду ходити, бо це не можливо!"
Не плануй багато, а плануй реально - шлях до виконання плану. Це зрозуміло. А як бути з вчителями, що не хочуть планувати, реалізовувати, творити, людьми, які є лише урокодавцями, і все інше їх не цікавить?
Відповідь: Значить, в них є власні особисті цілі, які не співпадають із меою школи та метою керівництва. Не треба нікого переробляти та підлаштовувати під себе. Керівник має визначитися: що з ними робити. Чи допускати таке, отже миритися з цим, чи не допускати, а отже, позбавлятися. Людина сама вибирає стиль роботи та життя. Керівник сам вибирає чи користуватися цим.
Я стараюся завжди планувати свою роботу на тиждень. Планування - це дуже чудово, але на практиці виходить, що плануєшь тільки на 70 відсотків, тому що бувають, і дуже часто, різні обставини (термінові документи розпорядження). І в таких випадках просто думаєшь, а навіщо це планування, коли "зверху" думають, що в нас просто нема роботи, і ми тільки і чекаємо, коли її нам дадуть?
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]