Вівт, 30 Квіт 2024, 07:37

RSS
Роздуми за філіжанкою кави
Головна » 2010 » Січень » 17 » Хто в школі очолює процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?
Хто в школі очолює процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?
19:11

кава для керівника  Хто в школі очолює процес впровадження інновацій

(на прикладі Net Школа Україна)?

Безперечно, процес впровадження будь-яких інновацій в школі несе на собі директор.

Тобто директор є топ менеджером процесу впровадження.

Сам процес впровадження інновацій представляє собою проект.
Отже, директор - топ менеджер проектів.

Якість управління проектами (це доведений факт) та отримання результату, і особливо в такій технологічній сфері, як інформаційне середовище навчального закладу, залежить лише від двох основних чинників:

1. Технічне володіння топ-менеджером предметом впровадження (Net Школа Україна)
Не просто мати уявлення (а як часто буває в нас - директор не має і уявлення),
не просто мати людину, яка розбирається (а часто людина просто має уявлення).
А володіння!

2. Досконале володіння технікою управління проектами (Progect Management)


Як правило, при рішенні про впровадження системи Net Школа Україна,  директор не має ані першого, ані другого.
Є тільки досвід впровадження якихось інновацій, і те з перемінним успіхом, частіше із втратою до 90% змісту самих інновацій та сильним затягуванням самого процесу впровадження.

Така, нажаль, статистика впровадження інновацій в навчальний процес.

Причина є в неволодінні продметом впровадження та не володіння знаннями та навичками управління проектами.

Отже, виходить, директор школи - не є ідеальною кандидатурою для того, щоб очолити процес впровадження?
Виходить так.

Практика - критерій істини.
Є дуже позитивні приклади вдалого впровадження системи Net Школа Україна із підключенням всіх можливостей системи. Але це, скоріш, виключення. Бо загальна статистика не є втішною.

Категорія: Інформатизація освіти | Переглядів: 1176 | Додав: olena-eln | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 2
2 Chernannik  
0
Мабудь, автор статті знайомий з багатьма директорами, якщо він робить такі невтішні висновки. Може і так: не завжди директор ідеальна кандидатура для того, щоб очолити процес впровадження проектів, але, головне, щоб було бажання вчитися. Як правило частіше таке бажання є у молодих за віком директорів.

1 natalisha  
0
Процес впровадження будь-яких інновацій в школі несе на собі директор, але питання в тому чи хоче цого директор, вчителі, учні, батьки. Виникає питання середнього віку директорів, вчителів і їх бажання змін.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи щоденника
Освіта [22]
Роздуми на тему сучасної освіти
Моя колекція кавярень [9]
Фоторепортажі з кавярень, де я буваю
Новини [23]
Роздуми на тему новин
Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога [32]
Статті на тему освіти, роботи, бізнесу, викладання, навчання, на всі теми
Читальня [5]
Тут описую прочитані книги. Рекомендую ці книги всім охочим. Книги додаються.
Життя блогу [3]
Програми складання шкільного розкладу [1]
Група FM - матеріали та заходи [3]
Інформатизація освіти [37]
Питання впровадження та реальні проблеми і їхні рішення, герої та переможці
Форма входу
Вітаю Вас Гість!


Календар
«  Січень 2010  »
ПонВівтСерЧетП'ятСубНед
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Лічильники

Ю.Блоги 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Єльникова Олена © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz