Головна » 2010»Січень»11 » "Моднє" слово моніторинг. Моніторинг чого? Моніторинг який?
"Моднє" слово моніторинг. Моніторинг чого? Моніторинг який?
18:26
"Моднє" слово моніторинг. Моніторинг чого? Моніторинг який?
Моніторинг
Моніторинг - це, якщо перекладати точно на українську мову - спостереження і аналіз.
Отже, це процес.
Після слова "спостереження" , що є процес, проситься слово "за чим?"
Отже, є об'єкт моніторингу.
Саме об'єктом і відрізняються різні види моніторингу.
В Творчій групі Єльникових відрізняють декілька видів моніторингу і створено чіткі механізми його здійснення:
1. Педагогічний моніторинг - моніторинг (спостереження) за діяльністю учасника навчального процесу. Тут є = моніторинг діяльності вчителя (на ньому заснований механізм атестації) = моніторинг діяльності учня (на ньому заснований аналіз діяльності учня задля покращення результатів навчання)
2. Освітній моніторинг - моніторинг (спостереження) за навчанням (успішністю) учнів.
Як робити моніторинг?
Розроблені невеликі комп'ютерні програмки
- кваліметричні моделі для збору та обробки інформації. Вони ж
проводять аналіз, на основі якого можна зробити висновки та знайти
резерви в діяльності педагога чи учня.
Моніторинг успішності став можливим виключно при впровадженні
електронного журналу із вбудованою функцією зведення та аналізу даних
про успішність та відвідування. На сьогодні це робить тільки Net Школа Україна (з усіх нам відомих)
Сподобалась фраза: "за моніторингом майбутнє в управлінні освітою". Моніторинг дає оцінку будь-якої діяльності. Питання: як краще? Буду шукати ваши кваліметричні моделі і знайомитись.
А взвгалі... я вважаю, що за моніторингом майбутнє в управлінні освітою. З цього приводу хочу подякувати ГАЛИНІ ВАСИЛІВНІ та ОЛЕНІ ВІКТОРІВНІ, що розказали, навчили працювати з кваліметричними моделями!!! Ще раз ДЯКУЮ!
Хочу дати відповідь на запитання про проведення моніторингу з інформатики у 9-х класах. Шановна, Ви це поки що не проведете, нам дали таке доручення на виконання наказу МОН, потім МОН саме і відмінило його (призупинило), тому що не придумали поки що механізму. Це ж інформатика, треба відмоніторити і теорію, і практику. Робити все треба одночасно. А інструментарівй? Поясніть це своєму керівницву. Якщо щось - пишіть, поспілкуємось, може, МИ вирішимо якось цю проблему... ОДна голова добре, а дві, а то й три - краще"