Вівт, 30 Квіт 2024, 08:10

RSS
Роздуми за філіжанкою кави
Головна » 2010 » Січень » 19 » Хто в школі ПОВИНЕН очолити процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?
Хто в школі ПОВИНЕН очолити процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?
20:40

кава для керівника 2  Хто ПОВИНЕН в школі очолити процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?

Щоб розібратися, хто повинен очолити процес впровадження, знов звернемося до функцій менеджменту та чинників, що сприяють вдалому впровадженню.

Чинники, що сприяють вдалому впровадженню, я казала про це в попередньому пості:

1.
Технічне володіння топ-менеджером предметом впровадження (в нашому випадку Net Школа Україна)
2. Володіння технікою управління проектами.

Для того, щоб компенсувати недостачу володіння предметом впровадження звичайно є науковий керівник.
А техніка управління проектами залишається у дефіциті (бо науковець ще менше ним володіє) і саме в цьому є основна проблема втрати інновацій.

У випадку з впровадженням інформаційно-комп'ютерних технологій справи ускладнюються ще тим, що директор перекладає все на плечі того, хто вміє розібратися в комп'ютері, але ще менше володіє (тобто зовсім не володіє) управлінням проектами. Зазвичай - це вчитель інформатики, а це - молода людина, яка поняття не має в управлінні навчальним закладом. вона і з вчительськими обов'язками ще не дуже розібралася. Іноді це і більш досвідчена людина. але та або прямо відмовляється, або саботує нав'язаний не властивий процес всіма способами.

В моєму досвіді був такий випадок:
Директор вельми не поганої великої школи дуже захотіла впровадити всі можливі технології для управління навчальним закладом.
Для цього придбала їх, оплатила та на вищому рівні організувала навчання педагогів і управлінців. Це було триденне занурення у навчання. Все мало бути дуже швидко впроваджено, якби не одне "але"...

Але... Сама директор, пославшись на те, що вона не розбирається в комп'ютері, на заняттях навіть не була присутня.

Вона і після навчання поняття не мала про предмет впровадження!
А сам проект доручила вести вчителю інформатики. Вчителька інформатики - це 25-річна дівчина, яка на той момент мала 2 роки  стажу педагогічної роботи.

Далі все сталося так, як я відразу передбачила:
   - вчителі вигадували все більше відмовок, щоб цим не займатися, не допоміг навіть спеціально виділений комп'ютерний клас з 15 комп'ютерів, спеціально для них та поставлені комп'ютери в кожному кабінеті.
   - вчителька інформатики не могла з цим нічого зробити, адже досвіду роботи з колективом не мала та колектив ставився до неї як до дитини.
   - на ній лежали обов'язки ще й системного адміністратора, який мусив підтримувати систему, всю мережу в класі та вносити дані в Net школу Україна (не забуваємо про повне навантаження як педагога).
    - директор все більше відсторонялася від проекту, поки процес не помер. А поки він помирав, вона час від часу влаштовувала "наїзди" на вчителя інформатики, вимагаючи результату зараз і негайно.

Закінчення історії також повністю передбачуване:
у молодої дівчини-вчительки інформатики, звичайно, був наречений - системний адміністратор в якійсь фірмі. Ні, вона не вийшла за нього. Точніше вийшла, але не цим закінчилася ця історія.

Коли йому набридла ситуація (а це сталося після двох істерик та трьох ночей удвох, проведених з налагодженням мережі та внесенням даних) - він знайшов їй місце в своїй фірмі, де вона працює втричі менше, втричі більше заробляючи.

Директорка мала обидві проблеми: не володіла предметом впровадження та не володіла технікою управління проектами. Але найгірше, що вона і не стала цього вивчати.
це її проблема, зазвичай, з такими школами і такими директорами ми відмовляємося працювати надалі.

Категорія: Інформатизація освіти | Переглядів: 756 | Додав: olena-eln | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 3
2 Стефанія  
0
Ви сказали не дуже приємні речі. Але напевно це так. А хто ж тоді?

1 Володимир  
0
Ну как это директорне идеальная фигура? А кто?? Больше некому. В каждой школе внедряются инновации и этим руководит директор.
Что вы хотите сказать, что все это дармовая работа?

3 Стефанія  
0
Робота дармовая не буває. Адже є якийсь результат

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розділи щоденника
Освіта [22]
Роздуми на тему сучасної освіти
Моя колекція кавярень [9]
Фоторепортажі з кавярень, де я буваю
Новини [23]
Роздуми на тему новин
Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога [32]
Статті на тему освіти, роботи, бізнесу, викладання, навчання, на всі теми
Читальня [5]
Тут описую прочитані книги. Рекомендую ці книги всім охочим. Книги додаються.
Життя блогу [3]
Програми складання шкільного розкладу [1]
Група FM - матеріали та заходи [3]
Інформатизація освіти [37]
Питання впровадження та реальні проблеми і їхні рішення, герої та переможці
Форма входу
Вітаю Вас Гість!


Календар
«  Січень 2010  »
ПонВівтСерЧетП'ятСубНед
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Лічильники

Ю.Блоги 



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Єльникова Олена © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz