Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » Особистісний рост. Тайм менеджмент педагога
Декілька цитат,
які змушують зашарітися
Цитата
перша
Наші стереотипи: перш,
ніж прийняти рішення - порадитися із якомога більшою кількістю людей.
Потім ще з родичами, потім з подругами або друзями (Одна голова - добре,
а дві краще). Рішення в такому випадку дається людині з важкістю, до
болісного відчуття. Адже нікого з радників не хочеться образити, а
радять вони, як правило, різне. Ця людина розважлива і не приймає
поспішних рішень.
Це все дуже схоже ...
|
Крик душі педагога. Хто кому винен?
В
образовании сейчас лавиной передаются всевозможные конкурсы и уже все
платные! Что же мы делаем?! Зарабатывают на школах кто как придумает - и
многое нам абсолютно бесполезное и ненужное, только время наше убивают.
В цьому крику душі є 3 головні думки:
1. Кількість усіляких конкурсів збільшилося.
2. Конкурси стали платними
3. Нікому не потрібне і даремне. А значить, вбиває час.
Останнім часом мені ...
|
Січень закінчився. Чим особисто для мене? Список прочитаного та проробленого
1. Опрацювала 6 дисків Джона Ейкена роблю ментальну карту по рішенню проблем (DVD "Решено!")
Дуже сподобалася "Точка отсчета" разом із робочим зошитом. Опрацювала повністю. Зробила ...
|
Як спланувати робочий день освітянину?
Якщо не сплануєш свій день сам - за тебе спланують інші, але на свою користь
Багато розмов ведеться про тайм менеджмент.
Кожен дає пораду на свій розсуд.
Але ж кожна професія накладає свої особливості на організацію робочого дня.
Так, для педагогів - це:
|
Критика 3. Критикують одні, а успіх і слава дістається іншим. Інакше не буває!
Шлях до великого чи малого успіху проходить через вогонь критики. Якщо людина може його витримати, то у Вас є шанс мати успіх в тій справі, яку почали.
Ті, хто не може витримати цей шквал критики...
|
Критика 2. Яку критику слухати і сприймати, а яку критику не сприймати і викидати?
Критика є конструктивна та неконструктивна.
Конструктивну варто послухати, за неї, навіть, варто заплатити.
Як відрізнити конструктивну від неконструктивної критики?
Як правило, відрізнити можна вже з першої секунди читання критичної статті чи спілкування з критиканом. Є зовнішні ознаки...
|
Критика. Як критику перетворити на джерело натхнення? Як реагувати на критику?
Є простий закон життя: чим більше успіхів досягає людина, тим менше в неї прихильників. Тим більше в неї критиків.
І особливо яскраво це працює в Україні. Наша ментальність... Чим менше людина "висовується" , тим вона краща для оточуючих.
А ще краще, якщо людина взагалі в жалюгідному стані. Її
починають жаліти та крім гарних слів про неї не кажуть. тобто критиків
практично немає. Критиками є тільки ті, хто підсвідомо відчуває або
вину за стан тієї людини, або того, що саме він повинен допомогти.
Отже, критиків практично немає.
Ситуація кардинально змінюється,...
|
Ефективність (результативність) проти ефектності
Помилка всіх, кого виховала радянська система - гонитва за ефектністю, замість роботи над ефективністю. Це залишається та квітне зараз в освіті, коли все менше залишається професіоналів та професіонали ці морально застарівають.
ВНЗ: Ефектність проти ефективності
Враження від випускниці британського ВНЗ
|
Ефективність (результативність) проти ефектності 1 ОсобистаВласна ефективність або результативність вимірюється точно так же, як і ефективність організації або результативність проекту.
Як це зробити - дивись тут
|
Нещодавно розмовляла з одним директором школи.
Це дуже енергійна людина, яка здатна до інновацій, до впровадження
інновацій та має на це купу енергії. Я завжди вражалася, звідки він
черпає ту енергію і що саме його надихає.
Все просто: надихає його ...
| |
|
|
| Форма входу |
Вітаю Вас Гість!
|
| Календар |
| « Грудень 2025 » |
| Пон |
Вівт |
Сер |
Чет |
П'ят |
Суб |
Нед |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|