Наші стереотипи: перш,
ніж прийняти рішення - порадитися із якомога більшою кількістю людей.
Потім ще з родичами, потім з подругами або друзями (Одна голова - добре,
а дві краще). Рішення в такому випадку дається людині з важкістю, до
болісного відчуття. Адже нікого з радників не хочеться образити, а
радять вони, як правило, різне. Ця людина розважлива і не приймає
поспішних рішень.
В
образовании сейчас лавиной передаются всевозможные конкурсы и уже все
платные! Что же мы делаем?! Зарабатывают на школах кто как придумает - и
многое нам абсолютно бесполезное и ненужное, только время наше убивают.
В цьому крику душі є 3 головні думки:
1. Кількість усіляких конкурсів збільшилося. 2. Конкурси стали платними 3. Нікому не потрібне і даремне. А значить, вбиває час.
Критика 3. Критикують одні, а успіх і слава дістається іншим. Інакше не буває!
Шлях до великого чи малого успіху проходить через вогонь критики. Якщо людина може його витримати, то у Вас є шанс мати успіх в тій справі, яку почали.
Критика. Як критику перетворити на джерело натхнення? Як реагувати на критику?
Є простий закон життя: чим більше успіхів досягає людина, тим менше в неї прихильників. Тим більше в неї критиків.
І особливо яскраво це працює в Україні. Наша ментальність... Чим менше людина "висовується" , тим вона краща для оточуючих.
А ще краще, якщо людина взагалі в жалюгідному стані. Її
починають жаліти та крім гарних слів про неї не кажуть. тобто критиків
практично немає. Критиками є тільки ті, хто підсвідомо відчуває або
вину за стан тієї людини, або того, що саме він повинен допомогти.
Отже, критиків практично немає.
Помилка всіх, кого виховала радянська система - гонитва за ефектністю, замість роботи над ефективністю. Це залишається та квітне зараз в освіті, коли все менше залишається професіоналів та професіонали ці морально застарівають.
Нещодавно розмовляла з одним директором школи.
Це дуже енергійна людина, яка здатна до інновацій, до впровадження
інновацій та має на це купу енергії. Я завжди вражалася, звідки він
черпає ту енергію і що саме його надихає.