Важко сприйнята пропозиція керівниками шкіл про створення окремих рахунків для шкіл.
Важко виключно тому, що страшно. Страшно - тому, що нове.
А я, наприклад, вважаю, що створення власних рахунків для кожної школи
- це фактор, який значно підвищить ефективність управління такою
важливою установою, як школа...
В
коментарях педагогів на педраді, моєму блозі (тут) та в коментарях до
новин часто читаю: "Ну поговоримо, посперечаємося, а кому це крім нас
треба? ... цікавий обмін думками перетвориться в формальне обговорення"
Недавно спілкувалася з польськими та чеськими колегами, що
були у нас в інституті на науковій конференції. Були присутні також британські
та італійськіколеги.
Я давно спостерігаю за польськими комп’ютерними програмами
для навчання. Бачила серію програм для вивчення предметів математичного та
природничого циклу. Там викладення матеріалу представлено у вигляді відео та
дуже красивих наочних матеріалів із голосовим поясненням.
Я от нещодавно спробувала згадати шкільний курс математики (здається
за 3 чи 5 клас), та у мене від цих вправ виникла ціла купа емоцій! Ну до чого корисна річ ця математика! Ну
дійсно – гімнастика розуму! Не встигла я зробити три невеличких обчислення,
як у мене народилася пропозиція ввести в шкільний штатний розклад ще одну
надзвичайно корисну та вкрай необхідну посаду!
А все почалося з того, що я поговорила з однією директоркою звичайної
української (не столичної) школи. Зачепили ми неприємну для кожного
шкільного менеджера тему: звітність до управлінь освіти.
Одна
моя знайома директорка школи розповіла таку історію (історія досить
типова, чула її не раз і не в одному регіоні України. Тому не називаю
імен.
Історія така:
Директор
дуже хотіла придбати для школи комп'ютерну програму складання розкладу.
Більше нід 2 місяці відбивала пороги райво. Там не розуміли навіщо
програма, якщо розклад можна скласти вручну і дали гроші, строго
наказавши пофарбувати вікна і купити штори.
Приємно співпрацювати з Обласним Інститутом Післядипломної
педагогічної освіти м. Миколаєва.
Тут регулярно збирають вчителів та керівників шкіл для
донесення до них нового, або просто передового досвіду. Причому, це не залежно
від термінів їхнього проходження курсів підвищення кваліфікації.
От і зараз мене запросили виступити на таких педагогічних
слуханнях.
Я часто спостерігаю, як підключаються до наших проектів все нові керівники та бачу їхній прогрес у використанні комп’ютерних технологій. А комп’ютерні технології – це ж не тільки комп’ютер на столі. Сьогодні вже нікому не треба розповідати, що це. Це великий світ. Це суцільний та різнобічний світ.
Сьогодні вже значно рідше можна отримати адресу сайту на питання: «Скажіть Вашу адресу електронної пошти» . Тобто вже більшість людей в освіті розуміють цю різницю: між сайтом та електронною поштою.