|
Календар
моїх записів |
« Травень 2024 » | Пон | Вівт | Сер | Чет | П'ят | Суб | Нед | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
Реклама
підтримайте сайт! |
|
|
|
Гарячі
записи Живого
Журналу:
|
Про особистісний рост,
самодостатність, проактивність, тайм менеджмент, гроші
для школи та не тільки
|
|
« 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 13 14 »
Всім, хто хоче покритикувати мої сайти та робить висновки про наші програми, не бачивши їх на власні очі!
Всім
тим, хто хоче і критикує мої сайти у себе на форумах, ЖЖ, блогах,
коментарях, п'яних побрехеньках, у мене є послання у два пункти:
[ Попереджаю! Нормальним читачам та користувачам моїх програм та сайтів,
які прийшли з миром та сподіваються щось отримати - краще не читати!]
|
Хто ПОВИНЕН в школі очолити процес впровадження інновацій (на прикладі Net Школа Україна)?
Щоб розібратися, хто повинен очолити процес впровадження, знов звернемося до функцій менеджменту та чинників, що сприяють вдалому впровадженню.
Чинники, що сприяють вдалому впровадженню, я казала про це в попередньому пості:
1. Технічне володіння топ-менеджером предметом впровадження (Net Школа Україна)
|
Процеси та проекти. Хто і чим керує?
Процеси та проекти - у чому різниця?
Процеси
в класичному менеджменті - це графічний опис систем. А якщо людською
мовою - то це карти тих процесів, які виконуються для досягнення певної
дії - частини якоїсь функції кожної людини в організації.
У кожної системи декілька (іноді багато) процесів. Кожен процес має бути описаний картою.
|
Хто в школі очолює процес впровадження інновацій
(на прикладі Net Школа Україна)?
Безперечно, процес впровадження будь-яких інновацій в школі несе на собі директор.
Тобто директор є топ менеджером процесу впровадження.
Сам процес впровадження інновацій представляє собою проект. Отже, директор - топ менеджер проектів.
Якість управління проектами
(це доведений факт) та отримання результату, і особливо в такій
технологічній сфері, як інформаційне середовище навчального закладу,
залежить лише від двох основних чинників:
|
Критика 3. Критикують одні, а успіх і слава дістається іншим. Інакше не буває!
Шлях до великого чи малого успіху проходить через вогонь критики. Якщо людина може його витримати, то у Вас є шанс мати успіх в тій справі, яку почали.
Ті, хто не може витримати цей шквал критики...
|
Як стати членом FM групи? Просто отримайте доступ до матеріалівЧленом групи стати дуже легко. Поки. Поки - тому що потім доступ до цієї групи буде платним.
А зараз (від сьогодні) отримати доступ можна, виконавши такі вимоги:
1. Прочитати та прокоментувати 15 постів (записів) в цьому блозі, або в Живому Журналі
|
Критика 2. Яку критику слухати і сприймати, а яку критику не сприймати і викидати?
Критика є конструктивна та неконструктивна.
Конструктивну варто послухати, за неї, навіть, варто заплатити.
Як відрізнити конструктивну від неконструктивної критики?
Як правило, відрізнити можна вже з першої секунди читання критичної статті чи спілкування з критиканом. Є зовнішні ознаки...
|
Критика. Як критику перетворити на джерело натхнення? Як реагувати на критику?
Є простий закон життя: чим більше успіхів досягає людина, тим менше в неї прихильників. Тим більше в неї критиків.
І особливо яскраво це працює в Україні. Наша ментальність... Чим менше людина "висовується" , тим вона краща для оточуючих.
А ще краще, якщо людина взагалі в жалюгідному стані. Її
починають жаліти та крім гарних слів про неї не кажуть. тобто критиків
практично немає. Критиками є тільки ті, хто підсвідомо відчуває або
вину за стан тієї людини, або того, що саме він повинен допомогти.
Отже, критиків практично немає.
Ситуація кардинально змінюється,...
|
Ефективність (результативність) проти ефектності
Помилка всіх, кого виховала радянська система - гонитва за ефектністю, замість роботи над ефективністю. Це залишається та квітне зараз в освіті, коли все менше залишається професіоналів та професіонали ці морально застарівають.
ВНЗ: Ефектність проти ефективності
Враження від випускниці британського ВНЗ
|
Ефективність (результативність) проти ефектності 1 ОсобистаВласна ефективність або результативність вимірюється точно так же, як і ефективність організації або результативність проекту.
Як це зробити - дивись тут
|
|
|
Форма входу |
Вітаю Вас Гість!
Проблема зі входом?
тисни
тут |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|